piątek, 28 grudnia 2012

Kolorowe serduszko

Broszek z filcu ciąg dalszy. Tym razem kolorowo i trochę w stylu ludowym.

Zielone serduszko to  moja najukochańsza rzecz, którą zrobiłam z filcu. Mimo swoich niedoskonałości (pracuję nad techniką :) ), umie poprawić humor.


Bazę stanowi  gładki zielony filc - z arkusza wycięłam dwa serduszka, zszyłam je, środek wypełniając odrobiną czesanki. Na serce igłą nafilcowałam liście i pędy. Kwiaty wycięte z gładkiego filcu, przyozdobione koralikami.


A oto inna wersja kolorystyczna, dla miłośników czerni:



2 komentarze:

  1. Najładniej wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pocieszne serduszka :) podziwiam, bo sama nie umiem filcować ani na sucho ani na mokro (mój dred się nie liczy ;)). Chętnie zobaczę więcej Twoich prac.
    Pozdrawiam!

    PS. w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mnie na http://anzaart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń